Teknisen radan väylänumerointi muuttunut
Pikkarala Frisbeegolfin väki on miettinyt teknisen radan kiertoa ja väylien numerointia ja tullut siihen tulokseen, että alustavaa väylien kiertojärjestystä muutetaan. Muutos on sellainen, että aikaisemman ratakartan väylät #13, #14 ja #15 ovat päivitetyn kierron mukaisesti radan väylät #1, #2 ja #3. Radan väylien #16, #17 ja #18 numerointi säilyy aikaisemman kierron mukaisena.
Radan väylille on lisätty väliaikaiset väyläopasteet helpottamaan radan uusien käyttäjien tutustumista väyliin. Väyläopastekuvat ovat vain suuntaa antavia, koska ratakartta ja väylien opasteet päivitetään ensi vuonna lopullisiin versioihin. Väylien #1 ja #4 tiipaikkojen läheisyydessä sijaitsee myös radan alustava ratakartta.
Radan rakentaminen jatkuu tänä syksyllä sekä ensi kevään ja kesän aikana. Väylän #9 tiipaikalle rakennetaan heittolava. Tiipaikat rakennetaan lopulliseen kuosiinsa ensi kesän aikana samoin kuin ratakartta ja väyläopasteet valmistuvat silloin. Portaiden rakentaminen ja puuston/oksien haketus sekä hakkeen levitys väylille ovat suurimpia jatkotehtäviä.
Pikkaralan porukka on saanut viime viikkoina runsaasti palautetta ja kommentteja radan väylistä. Palautetta arvioidaan ja tultaneen vielä jatkossakin tekemään pieniä muutoksia rataan, ennen kuin radan väylät lopullisesti päätetään. Harkinnassa on mm. muutamien mandojen lisääminen joillekin väylille turvallisen radankäytön varmistamiseksi. Pikkaralan väki ottaa jatkossakin mielellään vastaan rataan liittyviä ehdotuksia ja kommentteja.
Pikkarala porukan tavoitteena on, että radasta tulisi mielenkiintoinen ja se antaisi mahdollisuuden kehittää frisbeegolfin harrastajien heittotaitoja sekä tietenkin se, että harrastajat ja kisaajat pääsevät kokemaan miellyttäviä liikuntatuokioita uudella radalla.